lineaverda

Un centenar d’usuaris han utilitzat el servei de la línia verda per comunicar alguna incidència a l’Ajuntament en els primers 2 mesos de funcionament

-Un 70% de les incidències comunicades ja han estat resoltes per la Corporació.

-"Voreres i Calçades" és la tipologia d'incidències més comunicada per part dels veïns de Llorenç del Penedès. 

Llorenç del Penedès, 24 de febrer de 2021. L'Ajuntament de Llorenç del Penedès fa una valoració molt positiva de l’entrada en funcionament del nou servei Línia Verda que permet informar a l’Ajuntament d’incidències al municipi. A més, també permet rebre les informacions municipals directament al mòbil.

A dia d'avui, hi ha hagut 97 usuaris que han utilitzat l’aplicació per informar d’una eventualitat. El 70% d’aquestes incidències comunicades han estat ja solucionades. La tipologia més freqüent són aquelles que fan referència a "Voreres i Calçades", seguit de "Enllumenat", "Neteja", "Escombraries" i "Parcs i Jardins".

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda i seleccionar el municipi de Llorenç del Penedès. Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó "Nova Incidència". De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat i s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdallorenc.cat

Des de l’Ajuntament es fa una valoració molt positiva i anima els veïns i veïnes a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació amb la corporació.