BASE DIPTA V col2011

 

Us informem que, durant l'estat d'alarma, BASE-Gestió d'ingressos operarà de la següent manera:

 

Recaptació voluntària:

Es suspèn el termini de cobrament en voluntària de tots els padrons de caràcter col·lectiu. De moment, tampoc es posaran al cobrament nous padrons. En el moment oportú, s'acordarà amb els ens delegants tant la modificació de les dates de cobrament dels padrons suspesos com l'aprovació de nous terminis de pagament per als padrons que es vagin aprovant.

Fraccionaments, ajornaments i pagaments personalitzats:

Els cobraments que s'havien d'efectuar a partir del dia 20 de març de 2020 sota aquestes modalitats de pagament queden ajornats fins el 30 d'abril de 2020

Inspecció i procediment sancionador:

Es suspenen els procediments d'inspecció i sancionadors de tot tipus, inclosos els de trànsit i convivència en virtut del Real decret pel qual es va declarar l'estat d'alarma. La seva tramitació es reprendrà quan s'aixequi dita suspensió.

Atenció Ciutadania i Ajuntament:

Les oficines d'atenció al ciutadà romandran tancades, però es manté l'atenció telefònica i per correu electrònic. Tots els serveis telemàtics operen de forma normal.