Per Resolució de l’Alcaldia, de data 16 de novembre de 2020, es van aprovar les bases per convocar les proves selectives per constituir una borsa de treball d’auxiliar administratiu de l’Ajuntament de Llorenç del Penedès, grup C2, mitjançant concurs oposició, en règim laboral temporal, per poder cobrir, de forma excepcional, eventuals necessitats de personal d'aquest grup professional, atès que per Decret de l’Alcaldia es va resoldre que existeixen necessitats urgents i inajornables.

La convocatòria i el text íntegre de les bases es van publicar a la Seu electrònica i Portal de Transparència de l’Ajuntament, així com en el Butlletí Oficial de la província. En data 18 de novembre de 2020 es va publicar la llista provisional d’admesos i exclosos, concedint-los un termini de 10 dies per formular reclamacions i fer esmenes.

En defecte, la llista provisional esdevindrà definitiva sense necessitat de nova resolució. El dia 2 de desembre va finalitzar el termini de presentació de reclamacions. No havent-ne presentat dintre del termini cap al·legació esdevé definitiva la llista d’admesos i exclosos fins ara provisional.

 

Certificat aprovació definitiva